Rosal LipBalm - (Ink)redible colors

Nedavno su se u našim drogerijama pojavili balzami za usne, ali s intenzivnijom bojom. Prvo što mi je palo na pamet su Revlon Lip Butter-i jer je to jedini proizvod koji sam mogla povezati sa novitetom.

Taj novitet stiže iz Rosala (mojeg najdražeg brenda što se tiče njege usana) i nosi ime (Ink)redible colors. 

Prva nijansa koju sam kupila je Violet Touch, a nedavno su izbacili još dvije nijanse, od kojih sam ja uhvatila ovu koraljnu, Coral Candy.

Proizvod dolazi u pakiranju kao i svaki drugi balzam za usne, kartončić i prozirni „poklopac“. Cijena mi je oko 20kn, što je izrazito malo za proizvod kakav dobivate.
Ne nosim često ruževe jer ne volim stalno popravljati izgled ruža, još kad ispod moram staviti melem i još da koristim olovku za usne...ne,ne, previše vremena i truda za mene. Baš zato volim ovakve proizvode.
Ponaša se poput običnog balzama za usne, a daje prekrasnu boju. Oduševljena sam nijansom Violet Touch jer odlično stoji uz moj ten, dovoljno je jaka da odvrati pažnju s možda malo lošije našminkanih očiju, a opet dovoljno slaba da nije „in your face“.
Nijansu Coral Candy kupila sam za vrijeme norijade jer mi se činilo da odlično ide uz moju uniformu, i da išla je, ali je odskakala od mojih prirodno tamnijih usnica. Tako da je ta nijansa u upotrebi samo kada imam volje i želje staviti malo korektora preko usana.
Ovi balzami odlično hidratiziraju usne, daju prekrasnu boju i pakiranje je poprilično čvrsto, nema straha da će se poklopac sam skinuti u torbi. Nadam se da će nas Rosal i dalje ugodno iznenađivati i izbaciti još koju nijansu.
1 – Coral Candy (jedan sloj)
2 – Coral Candy (dva sloja)
3 – Violet Touch (jedan sloj)
4 – Violet Touch (dva sloja)

Primjedbe

Popularni postovi