Garnier BB krema za masnu i mještovitu kožu

Bok ljudovi!

Evo mene nakon godinu, dvije, ma više ni ne računam. Napokon su gotovi ispiti pa sam našla malo slobodnog vremena da vam uslikam i napišem nešto o nekim svojim favoritima. Mislila sam napisati sve u jednom postu, ali s obzirom da su favoriti i da stvarno imam puno za reći o svojim omiljenim proizvodima, svaki od njih će dobiti svoj post :)

Pa evo, iz naslova vidite koji je moj prvi, a i najveći favorit: Garnier BB krema za masnu do mješovitu kožu.

Evo što kažu na stranici o njoj:
This oil-free formula with Mineral Perline, Antioxidant Wild Berry and tinted mineral pigments is specifically designed for oily to combo skin to give five skin-perfecting benefits: controls shine, minimizes pores, evens skin tone, hydrates and helps prevent sunburn. Now it's quick and easy to get a shine-free, more even-toned complexion.

Dakle, ova krema je na bazi vode, a ne ulja, sadrži antioksidativne bobice te sadrži mineralne pigmente te ta kombinacija sastojaka kontrolira sjaj, smanjuje pore, izjednačava ten, hidratizira, a zaštitni faktor 20 će vas štititi od sunca.

A što kažem ja?
Ovu kremu sam počela koristiti u srednjoj školi, čim je došla na naše tržište u fazi kada je moja koža bila relativno zahvalna. Pred kraj srednje škole i na prvoj godini faksa počela sam muku mučiti s aknama koje nisu odlazile i za koje jednostavno nisam mogla pronaći rješenja pa sam počela koristiti teže proizvode za prekrivanje. Nakon što sam posjetila novu dermatologicu (pred kraj 2015) i počela koristiti tretionoin, koža se očistila te sam ponovo bila spremna za slabije verzije pudera i BB krema. U svom tom traženju najbolje BB kreme (Vichy Normaderm BB Clear, Avon Clearskin Oil-Free tinted moisturiser) sjetila sam se svog starog favorita i opet se zaljubila.
Kremu sam kupila u travnju 2016 i do dana današnjeg koristim ju na svakodnevnoj bazi! Krema je savršena. Prekrivanje je srednje te se može nadograditi, a za prekrivanje cijelog lica potrebna je mala količina kreme. Da je potrebno zaista malo, govori činjenica da sam tek jučer kupila novo pakiranje kreme koje sam odlučila uslikati pokraj starog.
Krema je izrazito tekuće strukture, ali nije pretekuća da bi se razlijevala po ruci. Napominjem da držite kremu u vodoravnom položaju jer ju frendica drži okomito i ima problema s izijevanjem proizvoda. Upravo tekuća formula omogućava da se krema lako i brzo upije u kožu te ju je lako razmazivati. Kremu sam za vrijeme ljetnih mjeseci nanosila kistom, ali u ovo hladnije razdoblje kada mi se koža ljušti, nanosim ju ebelinovom verzijom Beauty Blendera kojom sam izrazito zadovoljna, ali ne mogu usporediti ebelinovu spužvicu s Beauty Blenderom jer originalnu verziju nikad nisam koristila. Voljela bih naglasiti da je krema nekomedogena što znači da na licu ne će izazvati nikakve upalne procese, akne ili slično.
Moja koža je masna, ali stvarno masna (normalno se zasjajim nakon 2 sata), ali ova krema u kombinaciji s Rimmel Stay Matte puderom u prahu drži lice pod kotrolom barem 6 sati. Ali imajte na umu da je moja koža stvarno jako masna. Gore sam napisala da mi se koža ponekad ljušti, a sada da sam masna pa to može biti zbunjujuće, ali koža mi se ljušti zbog upotrebe tretinoina, lijeka protiv akni.
Cijena ovog proizvoda je oko 50-ak kuna, nisam sigurna, ali i Bipa i Kozmo često imaju akcije te preporučam da uhvatite kremu na jednoj od takvih akcija. Ovo pakiranje sam kupila u Bipi za 31,99kn.
Kremu je lako za skinuti, osobno koristim Garnierovu micelarnu za masnu kožu (zelena verzija). Moja jedina zamjerka ovoj kremi jest da ako ju ne setiram puderom u prahu, vrlo lako se prenosi prstima na odjeću, papire, mobitel..ali krema je toliko dobra da me ta sitnica ne smeta, a s obzirom da imam masnu kožu ionako cijelo lice setiram puderom u prahu.
Za one koje zanimaju sastojci, evo slikice: 
Za kraj, voljela bih reći da ovu kremu preporučam stvarno svima koji imaju normalnu-mješovitu-masnu kožu jer krema ne isušuje suha područja, a pruža ujednačen ten koji izgleda vrlo prirodno, a krema je i postojana na licu.



Primjedbe

Popularni postovi