Effaclar Duo + (plus), recenzija

Drage cure,
sigurno ste već čule za La Roche-Posay, a ukoliko i niste vrijeme je da se zainteresirate.
Naime, to je brand o kojem svi pričaju, od poznatih manekenki preko beauty blogerica pa sve do običnih cura s kojima se možda družite.




Danas ću vam predstaviti kremu koja je u potpunosti promijenila moj ten.

Imam 18 godina i kožu sklonu svemu i svačemu. Da budem specifična, imam zaista masnu T-zonu, a obrazi su mi relativno normalni. Priča sa mojim aknama započela je u prvom razredu srednje škole i mučila me do četvrtog razreda. Koristila sam različite umivalice, tonike, kremice, ali ništa nije suzbijalo moje akne. Bila sam kod dermatologa, ali jedino što sam dobila je Skinoren krema, koja mi je svojevremeno pomagala, ali na duge staze potpuno isušila moju kožu. Tako je moja koža bila dehidrirana i masna. Prateći svjetski poznate blogerice, odlučila sam smanjiti količinu proizvoda za lice koje koristim, te počela koristiti kremu za čišćenje lica i Effaclar Duo. U početku sam koristila staru verziju Effaclar Duo-a, ali sada su preformulirali svoju poznatu kremu te se naziva Effaclar Duo +.
     


                                
Što kaže La Roche-Posay za ovo malo čudo?
PROBLEM: Koža s jače izraženim neprevilnostima.
PROIZVOD: Effaclar Duo +
REZULTAT: Pore su čiste, a nepravilnosti smanjene. Koža izgleda čisto i glatko.
SASTOJCI:  na slici
I krema radi upravo ono što obećava.
Ovo je prva krema koja je stavila moje hormonske akne pod kontrolu. Ono što mi je najviše rušilo samopouzdanje bile su akne na čelu i bradi. Nikad nisu izbile na površinu i dobile tzv. "bijeli vrh", već su kampirale duboko ispod vanjskog sloja kože (ponekad do mjesec dana), te su se na mom čelu crvenile i ljuštile kao neki turisti na Jadranu koji ne izbjegavaju sunce između 11 i 15 sati.
Nakon korištenja ove kreme tjedan dana do dva tjedna, nekih 30% akni se jednostavno povuklo, a ostalih 70% izašlo na površinu, dobilo "bijeli vrh" i nakon toga su se potpuno isušile i nestale.
Nakon tri mjeseca korištenja te kreme, možda za neke manekenke ja nisam imala čisti ten, ali za sebe, imala sam ten čišći od onoga što sam očekivala.
Nakon potrošene prve tubice stare verzije Effaclara, odmah sam otišla u ljekarnu po novu, a ta nova bila je novija , + , vezija koja je jednako dobra kao i stara. Obični Effaclar Duo je djelovao možda mrvicu brže, ali ovaj novi ne kasni puno, s obzirom da pomaže i s tamnim mrljicama koje ostaju upravo nakon ovakih problema s aknama.
Krema nije masna, izrazito je lagane te se brzo upija u kožu, makeup solidno leži na njoj (zavisi koliko vam je koža masna) za razliku od ostalih krema. Ne ponaša se kao primer/baza, ali šminka niti ne sklizne s nje.

 




Trenutačno koristim treću tubicu ove kreme i danas sam jednako oduševljena kao i prije 8 mjeseci.
Za 104kn dobit ćete 40ml kreme, što je više od ostalih krema koje možete kupiti u ljekarnama (Vichy, Avene, Uriage,..). Otiđite do ljekarne i zatražite par testera, a ukoliko to nije moguće, investirajte u ovu kremu, probajte, jer ja osobno nisam čula da ova krema nekome nije odgovarala.
I da, još par savjeta, nemojte nositi tešku šminku. Znam kako je to, ali sama sebe sam uvjerila da mogu staviti samo malo korektora na akne i izaći van jer će se isplatiti. I nemojte koristiti umivalice koje isušuju kožu, probajte Avene AC cleansing cream za čišćenje lica, ne isušuje, a lijepo uklanja nečistoće.


Primjedbe

Popularni postovi