Clearasil Rapid Action Akut Pads

U zadnje vrijeme sve popularniji su tonici koji sadrže AHA i/ili BHA kiseline. O važnosti korištenja ovih kiselina u rutini čišćenja lica saznala sam preko bloga Caroline Hirons (bacite pogled na blog jer imate bilo kakav problem sa kožom, Caroline ima rješenje). Naime, ona tvrdi kako je to najvažniji korak u rutini njege kože, a otkad sam ga uvela i ja, mogu potvrditi njezine riječi.
Kao studentica ne mogu si priuštiti eksperimentiranje sa First Aid Beuaty ili Pixi proizvodima te me ovaj video ugodno iznenadio proizvodom koji Caroline preporučuje, a dostupan je na našim policama Müller trgovina.


Clearasil Ultra Rapid Action Akut Pads pakiranje sadrži 60 blazinica natopljenih u toniku. Pakiranje je čvrsto te se ispod poklopca nalazi folija koju morate odstraniti prilikom prvog otvaranja.
Ovo je moje treće ili četvrto pakiranje koje koristim jer me proizvod stvarno nije razočarao. Proizvod reducira crvenilo i veličinu prištića kako piše na pakiranju, ali kako ja imam problem s onim dosadnim potkožnim aknama na području brade i čela, htjela sam prvenstveno nešto što će mi pomoći u rješavanju istih. Na njih nije odmah djelovao, ali pošto sam znala da nema nikakvih sastojaka koji bi mogli dodatno izazvati akne nisam odustajala od korištenja. Naime, blazinice koristim kao drugi korak u njezi kože navečer. Nakon čišćenja uzmem jednu blazinicu te njom prijeđem preko cijelog lica, nakon toga ju okrenem te laganim kružnim pokretima masiram problematična područja. Nakon prva tri dana korištenja primijetila sam lagano zatezanje lica te shvatila da je alkohol u proizvodu ipak previše isušujuć te sam preko počela nanositi Balea Aqua hidratantni serum te isto preporučam svima od prvog dana korištenja. Ne samo zato da ne isušuje kožu nego se na taj način i više i brže proizvoda upije u kožu.
Proizvod ima miris, ali taj miris brzo ispari tako da to nije neka zamjerka. Pohvalno je da su blazinice zaista natopljene proizvodom te da one na vrhu nisu suhe nego jednako vlažne poput onih na samom dnu pakiranja.

Nakon neka tri tjedna korištenja primijetila sam razliku u broju akni, naime kolekcija se smanjila i time sam bila izrazito zadovoljna. U kombinaciji s Effaclar Duo Plus, ovaj proizvod definitivno je unaprijedio kvalitetu moje kože te ga preporučam. Za cijenu od 40-45kn mirni ste dva mjeseca, što je po meni sasvim dovoljno da primijetite razliku i odlučite hoćete li ponovo investirati u isti.




Primjedbe

Popularni postovi