Njega kose - moja rutina

Prije nego što počnem pričati o proizvodima koje volim koristiti,  želim vas upoznati sa tipom svoje kose.
Moja kosa je tanka, gusta i vrlo brzo se masti. Zadnjih godinu dana perem ju svaki dan, ali preko ljeta volim napraviti „pauzu“ pa ju ne perem svaki dan jer za to nema potrebe. Znam da ju nije zdravo prati svaki dan, ali eto (znam da nisam sama u ovome). Prošle godine napravila sam ombre te su nakon toga moji vrhovi odlučili da žele biti ispucali i suhi. Danas muku mučim sa suhim vrhovima i masnim tjemenom. Vrhovi su u boljem stanju i usudim se reći zdravi, ali i dalje, kao da nisu hidratizirani.

Pošto još nisam pronašla savršen šampon za masnu kosu (pod savršen mislim da ne isušuje kosu već da lijepo čisti tjeme i da ne moram prati kosu svaki dan nego barem svaki drugi), pronašla sam njegu koja je blaga prema vrhovima, ali čini upravo ono što treba na tjemenu.

Šampon i regenerator

S obzirom da sam probala gotovo sve šampone i regeneratore koje možete kupiti u Bipi, DM-u ili Mülleru, a jedino sam ovaj dvojac kupila ponovno, onda to već puno govori o tome koliko sam zadovoljna. 
Lorea'l Elseve Nutri-Gloss Light linija namijenjena je dugoj kosi bez sjaja koja se lako masti. Zvuči primamljivo, a  još bolje miriši. Volim da mi kosa ima miris po šamponu, a ovaj dvojac obavlja taj dio posla odlično. Ne znam opisivati mirise tako da taj dio obavite sami kada ste u nekoj drogeriji. Šampon vrlo lijepo očisti kosu, bez da ju dodatno isuši, a kosa je nakon pranja sjajna. To nije sjaj kao na reklami, već lijep, prirodan sjaj. Cijena je oko 20kn.



Serum/mlijeko za vrhove

Nakon što sam oprala kosu, zamotam ju u ručnik te pričekam koji 15-20minuta (popijem kavu ili čaj te prolistam neki časopis). Kosu ne trljam ručnikom (nemojte ni vi!) već samo raspustim. Također ju ne češljam dok je mokra jer vlas može jedino puknuti. Ovisno o tome kako se osjećam koristit ću jedan od ova dva proizvoda.


Avon Advance Techniques Dry Ends serum za vrhove koristim kada nakon pranja kose moram napustiti stan jer taj serum kosi daje dodatan sjaj i lakše se raščešljava. Vrlo je važno ne pretjerati kod nanošenja seruma jer možete završiti sa wet look-om, koji (budimo realni) nije baš najpoželjnija frizura za svaki dan. Nanosim ga na vrhove kose (nipošto ne iznad visine brade) i potrudim se dobro ga raspodijeliti po svim vrhovima. Cijena mu je oko 30kn.

Balea hidratantno mlijeko za suhu i oštećenu kosu koristim kada kosu perem navečer tako da se preko noći u potpunosti upije. Što kaže Balea? „Hidratizira, njeguje, vraća sjaj, štiti od vrućine fena i olakšava raščešljavanje.“ Da li radi ono što obećava?! U potpunosti. Ne znam koliko štiti od vrućine fena, ali kosa nakon feniranja nije slama nego svila. Napominjem, imam masnu kosu i koristim ovo mlijeko na vrhovima i prezadovoljna sam.  Za cijenu oko 20kn dobijte 200ml proizvoda kojih u mojem slučaju traje i do 8 mjeseci.

Malo sam se ulijenila.

Kada sam bolesna ili jednostavno ne želim potrošiti vrijeme na pranje kose, koristim šampon za suho pranje. Lush No Drought volim koristiti navečer, a Batiste XXL Volume dry shampoo kada ću od ukupno 20minuta, 15minuta potrošiti na šminku, a 5minuta na odjeću i kosu. Lush šampon je odličan. Ujutro mi kosa izgleda kao da sam ju večer prije oprala, a ima i više volumena nego inače. Lush ne koristim preko dana jer imam smeđu kosu, a koliko god pokušavala ja njega utrljati i svašta, on i dalje ostavlja bijele tragove. Batiste sam (iskreno) jedva čekala da potrošim. Dobar je ako ću kosu staviti u visoki rep ili pundžu, ali raspuštenu kosu nikako. Kosa je mat, bez sjaja (to mu je posao, ali kosa izgleda suho), ostavlja mi grozan osjećaj te mi spetlja kosu. Znam da ga ne stavljam previše jer je moja frendica oduševljena i stavlja ga na tone, tako da je to jedan od onih ili voliš ili mrziš proizvoda. Možda ću odvojiti za verziju za smeđu kosu, ali još nisam sigurna. Cijena Lush šapona za suho pranje je oko 80kn, a Batiste oko 30kn.



Tjedna njega

Jednom tjedno volim koristiti Avon Advance Techniques Moroccan Argan Oil šampon i masku za kosu. Ovaj šampon i maska su odlični, kosa je mekana, lagana, lepršava i nahranjena. Vrlo lako se raščešljava, ali za moju kosu, ovo je previše da bi koristila svaki/svaki drugi dan. Nekome sa suhom kosom preporučam ovu liniju jer je stvarno dobra.




Primjedbe

Popularni postovi